Jump to content
Nugget Shooter Forums
Trailblazer

Trash and Treasure.. gotta love them both !

Recommended Posts

Went out three days this week to a new location.. and found 123 pieces of "trash" +hotrocks (put one in the photo for *fun*) and two LOVELY pieces of rough gold... 5.1g and 9.6g. I like those stats. My mining buddy also found two nuggets .. so all together we found almost an ounce.. plus a lot of trash and a lot of fun. Clearing just makes the next time over even better. Good times !

post-26913-0-09678500-1385091284_thumb.j

post-26913-0-43228500-1385091301_thumb.j

Can't wait to get back out there tomorrow ! and the next day and the next day and the next day.... :ROFL:

-TB-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dang...nice job there TB....your on a roll with those nuggs... :yesss: . And your correct, you got to love tyhe iron if you wanna find the gold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very nice nuggets ... you sure earned them , TB ... WTG ... Cheers, Unc

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's some good looking gold trailblazer! Keep diggin and you will keep finding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Those are great ... makes us all anxious to find some of our own.

Mitchel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your doing it right TB and the results proves it :yesss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can't have one without the other and looks mighty fine to me-John :brows:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTG TB.......persistence is the name of the game

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotta love it, looks like a few campers were popping open some cold one's never knowing they were sitting on top of a half oz of gold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet Gold TB, love the stories and the pics.

Dave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...